Sommarplaner

Hej alla fina! 
NU skriver jag mitt första inlägg på bloggen! Eftersom att jag kommer att försöka mig på att driva den här bloggen hela sommaren så måste ju ni få veta mina höjdpunkter denna sommar. Då vet ni ju en del saker som ni kommer att få läsa om.
 
BERLIN 
 I slutet av juni så åker jag till Berlin. Väl där kommer det att vara en hel del olika aktiviteter men framförallt SHOPPING. Ni förstår inte hur taggad jag 'är på att bara gå loss och shoppa! Har varit där två gånger förut och älskar staden, så det kommer nog att bli sjukt kul.
 
GOTHIA CUP
 I mitten av juli åker jag och mitt älskade lag ner till Göteborg för att spela Gothia Cup - världens största fotbollscup! Jag är verkligen taggad till tusen. Varje ung fotbollsspelares dröm liksom. Är där i en vecka och njuter av fotbollen, träffar människor från hela världen och går på disco och Liseberg. Kommer att bli så fett!
 
LANDET
 Jag kommer även att hänga ute på landet både vi havet och i södra Sverige. Då ser jag fram emot grillkvällar, sena kvällsdopp i vattnet, cykelturer för att köpa glass och sitta i trädgården med en bra bok och livsnjuta. Även det kommer att bli riktigt mysigt!
 
 
Detta är några av huvudrubrikerna för min sommar. Men självklart kommer jag att skriva om allt, träning, sommarkvällar, tivolin, shopping ,stranden ,mode , foto alltså allt. Hoppas att ni är lika taggade på sommaren som jag!
 

Kommentera här: